czwartek, 8 stycznia 2015

Tańce hulańce


             


           Piosenki, piosenki... Moja Julka uwielbia piosenki dla dzieci. Domyślam się, że to jest dość normalne, ale jak to jest, że największą popularnością u większości dzieci cieszą się kaczuszki?? "Kaczuszki", "Jadą jadą misie", "Koła autobusu" itd to jak magia w kryzysowych sytuacjach.
Ostatnio Julka nie przepada za jazdą samochodem dłuższą niż jej półgodzinna drzemka, więc jedynym kołem ratunkowym są wgrane na telefon kaczuchy i inne piosenki. Nigdy nie myślałam, że piosenki dla dzieci potrafią się tak bardzo wkręcić i myślę tutaj o dorosłych... Robie coś w kuchni i nagle łapię się na tym, że nucę "Jadą jadą misie"... Mało tego... Pojechaliśmy w odwiedziny do moich siostrzyczek studentek i oczywiście był kryzys samochodowy, a nie miałam jeszcze na telefonie żadnych piosenek, więc zaczęłyśmy śpiewać we trzy. Mój mąż ledwo to zniósł ale wyjścia innegonie było bo tylko wtedy Julka siedziała spokojnie :) Tak się dziewzcynom wkręciły te piosenki, że do tej pory czasem nucą, a byłyśmy u nich w wakacje :)

Top 10 Hot lista mojego dziecka:

  1. Kaczuszki
  2. Mucha w mucholocie
  3. Wlazł kotek na płotek
  4. Koła autobusu kręcą się
  5. Jadą misie
  6. Dziadek fajną farmę miał
  7. Gruszka
  8. Boogie Woogie
  9. Olimpiada w jarzynowie
  10. Cukierki
A jeśli chciałam coś zrobić w domu to najlepszy pomagacz to był Zestaw piosenek 25min na kawę dla rodziców.Tylko teraz już się znudził ;) 

A u Was co jest na topie?










9 komentarzy:

  1. eh u nas to samo. od par tygodni nalozylismy ograniczenia i na szczescie juz nie ogląda. woli ksiazki.
    kup jej serie na "ulicy czeresniowej" bedzie zachwycona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas narazie nie leci to nonstop bo nawet telewizora często nie oglądamy, ale czasem jak już jest kryzys i nuda na książki, zabawki i sama nie wie co ma ze sobą zrobić to piosenki choć przez chwilę ją zabawiają... Na szczęście sama się jeszcze nie domaga, żeby jej włączać TV ufff :) A serie bardzo chętnie sprawdzimy ;)

      Usuń
  2. Niestety moja córa jest na etapie Katy Perry :/, alebi też piosenki z bajek Barbie oraz The Mother Goose Club, a one są bardzo fajne, wiec przynajmniej tylze mam akieś urozmaicenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa no tak bo Ty już masz większą córcie :) ja tam z Katy Perry to bym się jeszcze cieszyła ale zastanawiam się co to będzie kiedyś jak zacznie słuchać muzyki z półki, której np. nie będę mogła znieść ;)

      Usuń
  3. u nas kaczuszki też prze długi czas były numerem jeden, a zaraz za tą piosenką był"Jedzie pociąg" .Wesoły samochodzik mieliście hihi super trzeba się bawić z razem z dziećmi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie czasem to my mamy wieczory taneczne z Julką :) przy tym trochę poskaczę z córcią na rękach co może nawet dobrze mi zrobi bo nie mam siły na inne ćwiczenia ;)

      Usuń
  4. Rzeczywiście piosenki dla dzieci wpadają w ucho ;). Ja ciągle nucę "Koła autobusu..." ;)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiamy śpiewać kołysanki dla naszego synka. Zasypia w mig przy kołysance śpij kochanie śpij. Super lista.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy chodzi o same wakacje to ja chcę powiedzieć, iż doskonałą opcją jest zawsze mieć możliwość wynajęcia kampera. Zachęcam każdego do sprawdzenia opcji z https://autocampingi.pl/ i jak najbardziej to jest ciekawe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń