czwartek, 13 listopada 2014

Kawiarnia dla mam

źródło: Cafe Mama FB

           K: Jednym z pierwszych miejsc, które wspólnie zaczęłyśmy odwiedzać była (i jest nadal) mała kawiarnia specjalnie dla mam, Cafe Mama w Tarnowie. Umiejscowiona niedaleko naszego osiedla, bardzo przypadła do gustu nie tylko nam, ale też naszym dziewczynom. Wystrój jak i obsługa są po prostu urocze.

           S: Przyjemna kolorystyka, kącik dla dzieci z ciekawymi zabawkami i zapach świeżo upieczonego ciasta sprawiły, że jesteśmy stałymi klientkami tego miejsca.
I tak właśnie po każdej wizycie obiecujemy sobie że następnym razem nie zamówimy do kawy ciasta bo przecież co z naszą dietą?:)

           K: No tak, po spróbowaniu pyszności które Pani Kasia piecze, trudno myśleć 
o diecie... Jeśli o mnie chodzi to najbardziej podoba mi się pomysł właścicielki, żeby stworzyć miejsce nie tylko takie, gdzie można zająć czymś dzieciaki, ale również można zjeść coś pożywnego w szczególności jak nie ma się czasu gotować. Wszystko co jest serwowane jest świeże i naprawdę bardzo dobre.  Nawet dla dzieci można również kupić słoiczek z pysznościami.

           S: Zabiegana mama przecież czasem marzy po prostu o tym, aby wyjść
z domu, spotkać się z przyjaciółką, usiąść w przyjemnym miejscu gdzie ktoś poda pyszną kawę, a podczas gdy dziecko jest zajęte zabawą po prostu poplotkować. Myślę, że pomysł na takie miejsce dla mam i ich pociech to był strzał w dziesiątkę.  Niestety nie każda, kawiarnia jest przyjazna dzieciom.
           K: No niestety. Prawda jest taka, że w Tarnowie ciężko jest znaleźć restaurację albo kawiarnię, gdzie można spokojnie np. przewinąć dziecko. Zdarza się, że nawet nie ma krzesełka, żeby móc dziecko spokojnie nakarmić. Znam jeszcze jedną restaurację w naszym mieście, która nie dość, że urzeka jedzeniem to również pomyślała o maluchowych potrzebach tj. Arte Espanol. Wracając do Mama Cafe trzeba dodać, że właścicielka prężnie rozwija to miejsce organizując różnego rodzaju warsztaty i spotkania, dlatego za całość oceniłabym to miejsce na 5+.

          S: Warto dodać, że ceny są bardzo przystępne, dlatego ja też polecam ten lokal 
i oceniam na 5.

Nasze małe chrupko-jady:) 







7 komentarzy:

  1. Pięknie dziękuję za takie miłe słowa. . Dziewczyny jesteście cudowne. Wszystkie cztery.

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam, sprawdziłam, pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Wam tej Kasinej Kawiarenki:)))) Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przy następnej wizycie w Tarnowie wypiję tam kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nast razem idziemy tam na ciacho :) Asia M

    OdpowiedzUsuń