wtorek, 9 grudnia 2014

Nominacja Liebster award


Zostałyśmy nominowane  przez Sane z Mommy to be! :) do Liebster Blog Award. Dziękujemy :)

Krótko  o tym czym jest Liebster Blog Award...."nominacja ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która nas nominowała. Następnie my nominujemy 11 osób (informując ich o tym) oraz zadajemy im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który nas nominował.” Postaramy się odpowiedzieć na przygotowane pytania tak,abyście mogli dowiedzieć się o nas czegoś więcej:)

Sylwia:

  1. Najpiękniejsza, jak do tej pory, chwila ciąży/macierzyństwa, to... zarówno ciąża jak i macierzyństwo obfituje w wiele pięknych chwil, ale najpiękniejszą dla mnie był moment kiedy pierwszy raz zobaczyłam Julkę. Ta chwila kiedy kładą Ci maluszka na piersi i widzisz, że jest cały i zdrowy i że dałaś radę…. tego się nie da z niczym porównać.
  2. Kiedy chce mi się pić, najczęściej sięgam po...mineralną…koniecznie lekko gazowaną bo nie lubię niegazowanej.
  3. Wakacje marzeń spędziłabym...na Zanzibarze.  Przepiękne miejsce, które znam tylko ze zdjęć ale może kiedyś....
  4. Na obiad najchętniej jem...spaghetti z tuńczykiem – chyba dlatego, że uwielbiam tuńczyka pod każdą postacią, a poza tym takie spaghetti jest gotowe w 10 minut, a przy niemowlaku który zaczyna chodzić i którego nie da się spuścić z oczu na moment jest to bardzo ważne.
  5. Film, do którego wracam często i chętnie, to... "Szkoła uczuć"… jest to film który obejrzałam na pierwszej randce z moim mężem…najlepsze jest to, że już go wcześniej widziałam ale twardo udawałam, że oglądam pierwszy raz, żeby mu nie sprawić przykrości.  Swoja drogą jak ktoś nie widział to gorąco polecam; romantyczny i bardzo wzruszający:)
  6.  Imię mojego dziecka to Julia, a wybrałam je ponieważ...nie znam Julki która zaszła mi za skórę, żeby imię mogło mi się źle kojarzyć:) Poza tym, od zawsze marzyłam o tym,  że właśnie tak nazwę swoją córkę.
  7.  W telewizji najczęściej oglądam...nie oglądam telewizji, pozbyliśmy się z mężem telewizora i póki co nie tęsknie. Jak mam ochotę na dobry film lub ulubiony serial to korzystam z komputera. 
  8.  Co mi daje blogowanie?  Hmn…. jest odskocznią od tej codzienności w domu…poza tym myślę, że kiedyś będzie fajną pamiątką:)
  9.  Gdybym wygrała tysiąc złotych, z pewnością kupiłabym...sobie coś ładnego i zabrała bliskich na jakiś weekend np. w góry. 
  10.  Mój stosunek do smoczków dla dzieci...byłam przeciwna…póki mój mały ssak nie zaczął spędzać przy cycu 20 godzin na dobę. Co gorsze Julka w ogóle nie chciała smoczka. Wypróbowałam wiele drogich silikonowych i nic, dopiero zwykły najtańszy kauczukowy okazał się odpowiedni.  Na szczęście smoczek obecnie służy tylko do spania. Jak tylko mała się obudzi, wyciąga smoka i oddaje mamie:)
  11.  Największe szaleństwo, popełnione przeze mnie w wieku dziecięcym, to... zjazdy na rowerze z największych możliwych  górek w okolicy bez używania hamulców;)A najlepiej jak jeszcze droga była wyboista i kamienista, oczywiście nie raz skończyło się to otarciami i siniakami, ale nie zrażałam się na długo. Oj byłam szalona za to teraz jestem bardzo ostrożna:)
Kasia:
  1. Najpiękniejsze jest to kiedy uda mi się doprowadzić moją Julkę do takiego śmiechu, że sama nie mogę przestać się śmiać. Uwielbiam jej śmiech :)
  2.  Kiedy chce mi się pić najchętniej sięgam po... po żywca , ale takiego niegazowanego    ;) Czyli niegazowaną wodę Żywiec Zdrój :D
  3.  Wakacje marzeń tylko na Bora Bora!!! Moje marzenie od lat..
  4.  Coś co zrobi mój mąż, bo świetnie gotuje
  5.   Nie przepadam oglądać po kilka razy filmów, ale jeden film oglądałam tyle razy, że nie zliczę mimo, że nie jest to szczyt kina filmowego. Padło na „Piąty element” z Brucem Willisem.
  6. Julia a wybraliśmy bo bardzo nam się obojgu podobało i z nikim nam się nie kojarzyło.
  7. Ostatnio to nie oglądam w ogóle telewizji.. Ale jeśli już to wiadomości, żeby wiedzieć co się dzieje poza moimi czterema ścianami
  8.  Cóż... Blogowanie jak narazie daje mi radość z dzielenia się moimi myślami. Trochę czułam, że jestem odcięta od świata odkąd urodziła się Julka i siedzimy w domku, a teraz widzę, że dzięki blogowaniu można poznać tyle ciekawych osób z podobnymi spostrzeżeniami co do macierzyństwa i wychowywania dzieci. Fajne uczucie :)
  9.  Kupiłabym część mebelków do pokoju Julki bo właśnie zabieramy się za urządzanie osobnego pokoju.
  10.  Smoczek bardzo przydatna rzecz... Na początku pomagał poskromić WIELKI odruch ssania u mojej córy a teraz jest poskramiaczek płaczu przy ząbkowaniu... Może z następnym dzieckiem spróbuje wychowania bez smoczka, ale narazie używamy i tylko zastanawiam się jak się teraz go oduczymy...
  11. Hmmm.. nie wiem czy w dzieciństwie robiłam jakieś szaleństwa czy można to nazwać dziecięcą głupotą, ale jak byłam w zerówce to w środku zimy umyślałam sobie, że będę z koleżanką ściągać lód z wody w przydrożnym rowie koło szkoły. Zapomniałam tylko, że mam ciężki plecak i wpadłam całkiem do tej wody no a oczywiście był przymrozek. Jak wróciłam do domu z zamarzniętymi ubraniami to mama nie była zadowolona, łagodnie mówiąc...

 Nominujemy:


  1. Dwa i Trzy
  2. Emilkowo
  3. Kobieta o
  4. Z perspektywy mamy
  5. Pani Gackowa
  6. Nie usiedzę w miejscu
  7. Pola Malinka
  8. Zapiski Perfekcyjnej Pani Mamy
  9. Szczypiorki
  10. Mała garderoba
  11. Po tamtej stronie świata
Nasze pytania i zdania do dokończenia:
  1. Na bezludną wyspę zabrałabym…
  2. Ulubione zwierzę...
  3. Najbardziej w innych denerwuje mnie…
  4. Trzy cechy charakteru, które u siebie cenię…
  5. Gdybym mogła wybrać dowolne miejsce na ziemi to zamieszkałabym…
  6. Żłobek czy opiekunka? Co wybrałabyś dla swojego dziecka…
  7. Na romantyczny wieczór ze swoją drugą połówką wybrałabym/ wybrałbym się do...
  8. Obiecywałam/ Obiecuję sobie, że jak urodzi się moje dziecko to...
  9. W wolnym czasie uwielbiam...
  10. Lubię ubierać się...
  11. Bloguję bo...
Mamy nadzieję, że weźmiecie udział w zabawie ;)
 

11 komentarzy:

  1. Kochane ja pass, juz raz to robilam, i nie robie wiecej bo nie lubie. im sorry :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie próbowałam znaleźć czy robiłaś już i musialo mi umknąć bo starałyśmy się wybrać te blogi, które nie robiły ;)

      Usuń
  2. dziękuję za nominacje, postaram się wywiązać (w niedługim czasie)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jak wiele mamy wspólnego :)
    Uwielbiam Szkołę Uczuć, a córkę również nazwałabym Julia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)Czyli jak będzie córeczka to powiększy grono Julek?:)

      Usuń
  4. dziękuję za nominację :) na moim drugim blogu odpowiadałam już na podobne tagi ale chętnie udzielę odpowiedzi bez nominowania kolejnych osób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://zperspektywymamy.blogspot.com/2014/12/baby-fashion-jak.html

      Usuń
  5. Mimo wszystko chyba dziwnie bym się czuła bez telewizora. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane, dziękuję bardzo za nominację, ale ja już kiedyś brałam udział w tej zabawie, o tu: http://kobietao.blogspot.com/2013/08/liebster-award.html
    Teraz dajmy szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń